Zatrudnienie księgowego to spory wydatek, na który zwykle nie mogą pozwolić sobie osoby stawiające pierwsze kroki w biznesie. Outsourcing również generuje wysokie koszty, a więc nie zawsze jest to dobre rozwiązanie. Samodzielne prowadzenie dokumentacji finansowej nie musi być skomplikowane. Nie poradzimy sobie jednak bez specjalnych narzędzi – świetnym rozwiązaniem wydaje się być program Symfonia.
Podstawowe narzędzia księgowe
Sage symfonia finanse i księgowość to najlepsza propozycja dla osób, które oczekują wysokiej funkcjonalności oraz korzystnej ceny zakupu. Wdrożenie oprogramowania nie jest trudne. Plusem jest również to, że może ono zostać zainstalowane na kilku urządzeniach jednocześnie. Znacząco ułatwia to pracę, szczególnie jeśli finansami przedsiębiorstwa zajmuje się kilka osób jednocześnie. Program Symfonia księgowość został zaprojektowany w taki sposób, aby nawet osoby bez specjalistycznych umiejętności poradziły sobie z obsługą.
Sage Symfonia finanse i księgowość jest oprogramowaniem wyjątkowo intuicyjnym. Dzięki temu możemy swobodnie się w nim poruszać. Za jego pomocą wystawimy faktury VAT, stworzymy raporty i zestawienia finansowe, czy też wykonamy kompleksową analizę firmy. Na uwagę zasługuje fakt, że program Symfonia księgowość polecany jest również do zarządzania płynnością finansową przedsiębiorstwa. Łatwiej będzie nam dostrzec popełniane błędy.
Możliwość przetestowania oprogramowania
Nie musimy decydować się na zakup Sage Symfonia finanse i księgowość. Jeśli obawiamy się zbyt pochopnej decyzji, to warto przetestować oprogramowanie. Producent programu Symfonia udostępnia go w wersji domu, co stanowi wielką zaletę. Oczywiście wersja demonstracyjna jest całkowicie darmowa. Dzięki niej możemy zapoznać się z dostępnymi narzędziami. Sprawdzimy, czy oprogramowanie spełnia wszystkie nasze oczekiwania.
Plusem programu Symfonia księgowość jest to, że nie jest on drogi w utrzymaniu. Regularnie na rynek wypuszczane są aktualizacje. Są one niezbędne do prawidłowego prowadzenia księgowości. Pamiętajmy, że przepisy prawne i finansowe cały czas się zmieniają. Obowiązkiem przedsiębiorcy jest dostosowanie się do obowiązujących norm. Instalacja aktualizacji przebiega w ekspresowym tempie.