W Polsce Google Adwords cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, ale pomimo tego wielu przedsiębiorców nie wie, że można tworzyć nie tylko tekstowe, ale również graficzne reklamy. Niniejszy artykuł to doskonała propozycja dla tych firm, które chcą skutecznie reklamować się w Internecie i dowiedzieć jednocześnie, dlaczego warto postawić właśnie na graficzne reklamy.
Moda na reklamy graficzne
Reklamy graficzne w postaci banerów są jednym z najpopularniejszych i najskuteczniejszych narzędzi marketingu internetowego. Warto nawiązać współpracę z doświadczonymi firmami, które pomogą nam przygotować wysokiej jakości grafiki – będące najlepszym wabikiem na potencjalnych klientów. W Polsce coraz więcej stron współpracuje z siecią partnerską Google, dzięki czemu będziemy mogli dotrzeć ze swoją ofertą do szerokiego grona potencjalnych odbiorców. W wielu branżach kampanie banerowe przynoszą zdecydowanie lepsze efekty, niż tradycyjne reklamy tekstowe.
Czym charakteryzuje się graficzna reklama Adwords?
Reklamy graficzne jak łatwo się domyśleć mają za zadanie zachęcić internautów do działania, dlatego też koniecznie muszą zawierać elementy wzywające do działania. Na graficznych banerach można ustawić również logo firmy, dzięki czemu użytkownicy będą mogli skojarzyć dany produkt z konkretną firmą. Każda porządna reklama graficzna powinna zawierać również komunikat dotyczący korzyści, cenę i informacje o aktualnych promocjach.
Jak sprawdzić czy graficzna reklama Adwords działa?
System Adwords google oferuje specjalny panel reklamowy, dzięki któremu można na bieżąco śledzić skuteczność swoich reklam. Panel jest bardzo rozbudowany, dzięki czemu niewielkim nakładem siły można dopracować reklamy do perfekcji. Warto skorzystać nie tylko z tradycyjnego panelu Google Adwords, ale również Google Analytics, dzięki któremu można dokonać dokładniejszej analizy. Każde konto Adwords Google posiada również specjalne statystyki, dzięki którym można monitorować nie tylko skuteczność reklam, ale również budżet na daną kampanię. Warto poświęcić trochę swojego czasu, aby przygotować porządną kampanię. Umieszczają reklamy na losowych stronach może nie przynieść satysfakcjonujących wyników. Warto także poważnie zastanowić się nad zatrudnieniem rzetelnej agencji SEO, dzięki której będziemy mogli jeszcze bardziej zwiększyć efektywność reklam.