Promowanie firmy powinny odbywać się różnymi formami i kanałami, szczególnie na początku, gdy marka nie jest jeszcze szeroko rozpoznawana przez klientów. To właśnie wtedy powinno się postawić na zamówienie różnych atrakcyjnych gadżetów reklamowych, które można rozdawać jako gratis klientom oraz wręczać pracownikom, by wykorzystywali je w godzinach służbowych.
Notesy reklamowe czyli jak promować markę za pomocą gadżetów
Promowanie marki za pomocą gadżetów może odbywać się tak naprawdę w różny sposób, ważne jednak jest to, by gadżety te zawsze były dobrej jakości i rzeczywiście spełniały swoją funkcję. Jednym słowem lepiej zrezygnować z zamawiania wielu różnych drobnych gadżetów z nadrukiem logo lub nazwy, na rzecz dwóch lub trzech konkretnych, takich jak na przykład notesy firmowe, kubki z logo firmy czy bawełniane torby z logo firmy.
Notesy reklamowe dla pracowników i klientów
Notesy firmowe wydają się być jednym z najbardziej pożytecznych gadżetów do promowania marki. Współcześnie bardzo wiele osób chce mieć zawsze przy sobie jakieś notes lub planner, często zabiera go ze sobą do torebki podręcznej czy do pracy. Taka rzecz jest zatem rzeczywiście nieustannie wykorzystywana, a zatem jest często eksponowana w obecności nowych osób. W ten sposób nazwa firmy lub jej logo dociera do nowych odbiorców, staje się bardziej rozpoznawalne i kojarzone. W przypadku osób już znających firmę – umacnia się w ich świadomości. Każde z tych działań ma zatem bardzo pozytywne przełożenie na rozpoznawalność marki i stanowi formę reklamy.
Kiedy przekazywać notesy firmowe
Zamawiając dobrej jakości notesy firmowe trzeba nastawić się na większe koszty ich wyprodukowania. Z pewnością tego typu gadżety premium nie będą rozdawane każdemu z klientów, dobrze jest zatem zamówić część notesów w na przykład mniejszych formatach, które można będzie dołączać do każdych zakupów czy każdy podpisanej umowy. Trzeba bowiem pamiętać o tym, że ludzie uwielbiają dostawać tego typu prezenty i zwykle bardziej pozytywnie oceniają te marki, które właśnie w taki sposób dają coś od siebie. W jakich sytuacjach jeszcze można przekazywać notesy i nośniki reklamowe? Może mieć to miejsce na różnego rodzaju eventach firmowych, spotkaniach branżowych i konferencjach. Mogą być również eksponowane w biurze czy sklepie, skąd klienci mogą pobierać je za darmo.