Skip to content Skip to footer

Google – najlepsze narzędzie reklamowe

Reklama – w to zdecydowanie trzeba inwestować i o tym świetnie wie każdy przedsiębiorca. Niemniej jednak kampania reklamowa musi być naprawę dobrze przemyślana – w końcu nie ma sensu zupełnie przeznaczać pieniędzy na coś, co nam nie przynosi efektów. Jaka reklama zatem ma dzisiaj największy sens?

Idealna reklama

Odpowiedzmy sobie najpierw na pytanie, jak w ogóle powinna wyglądać taka idealna reklama? Otóż na pewno musi ona docierać do naszych potencjalnych klientów. Ponadto nie może być droga albo chociaż jej koszt nie może być wyższy niż efekty uzyskane dzięki niej. Ponadto nie może być niezrozumiała i nie może nam zajmować wiele czasu. A zatem…

Reklama w Google – najlepszy wybór

No właśnie – powinniśmy zainwestować w reklamę w Google. Jak wygląda taka reklama Google? Otóż tu mamy dwie podstawowe możliwości. Pierwsza do reklama Google Adwords w postaci linku, druga zaś – w postaci obrazka. Każdy z nas zapewne nie raz taką Google reklamę widział. Kiedy szukamy jakiegoś produktu np. spodni, to na górze, ponad wynikami wyszukiwania, pojawiają się nam zawsze jakieś spodnie, które możemy kupić. Z kolei kiedy szukamy w zasadzie czegokolwiek innego tzn. usługi, wakacji itp. to często na górze pojawia nam się link z krótkim opisem i dopiskiem reklama.

Reklama w Google – zalety

Dlaczego taka Google reklama opisana powyżej powinna być przez nas zastosowana? Otóż przede wszystkim jej niebywałą zaletą jest to, że płacimy za kliknięcie, a nie za sam fakt wyświetlenia. Dzięki temu już dużo oszczędzamy – w końcu jak ktoś wchodzi na naszą stronę, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że skorzysta z naszych usług albo chociaż nas zapamięta. Ponadto nad taką reklamą Google mamy naprawdę dużą kontrolę – można sprawdzić łatwo, komu się ona wyświetla, kto klika itd., co pozwala na większą personalizację reklamy w Google a co za tym idzie – docieranie do większej liczby osób, które mogą stać się potencjalnymi klientami.

Google reklama – jak zacząć?

Jak zatem widać – naprawdę warto zainwestować w narzędzie, jakim jest reklama w Google. Pozostaje już tylko kwestia tego, jak to zrobić? Otóż najprościej jest zatrudnić w tym celu odpowiednią firmę, zajmującą się właśnie reklamami Google dla firm. Dlaczego jest to najlepsze rozwiązanie? Wszelkie działania w internecie, zmierzające do zwiększenia ruchu na naszej witrynie wymagają wiedzy, planowania i działania przez cały czas. Niestety jeśli zajmiemy się sami reklamą w Google, to może się okazać, że będzie ona wykonana kiepsko, a ponadto, że stracimy na nią naprawdę wiele czasu, który lepiej jest przeznaczyć na rozwój firmy. Tymczasem reklama Google tworzona przez profesjonalistów, to gwarancja sukcesu!

Google reklama … i nie tylko to!

Na koniec trzeba jeszcze podkreślić wyraźnie jedną ważną sprawę – otóż sama reklama w Google nie wystarczy. Trzeba także zainwestować w sam wygląd strony internetowej i jej jakość oraz co bardzo istotne – w pozycjonowanie takiej strony. Tym także powinni zająć się specjaliści od marketingu internetowego.